logo
اطلاعیه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در سال 1403
1

اطلاعیه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در سال 1403

اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته آزمون اختصاصی دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان در سال 1403

اطلاعیه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان در سال 1403

در رابطه با اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 01/11/1402 در مورد انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم سال 1403 به اطلاع شرکت‌کنندگان این آزمون می‌رساند که «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کد رشته‌ محل‌های دانشگاه فرهنگیان از روز سه شنبه 08/03/1403 تا روز شنبه 12/03/1403 فعال خواهد بود.

https://media.chibekhoonam.net/2024/04/products-Desktop.webp

به همین دلیل لازم است متقاضیان در مهلت اعلام شده و پس از بررسی دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم سال 1403 به سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه کنند و با توجه به رشته محل‌های موردنظر در دفترچه راهنمای مربوطه، به انتخاب رشته محل‌های موردنظر خود بپردازند.

این دفترچه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

برای این انتخاب رشته نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید:

  1. داوطلبان باید به شرايط و ضوابط اختصاصي و ساير موارد مطرح‌شده در دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگيان سال 1403 دقت کنند.
  2. تنها داوطلبانی قادر به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان هستند که در آزمون اختصاصی آن یعنی در آزمون سراسری (نوبت اول) سال جاری در تاریخ‌های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت شرکت کرده باشند.
  3. توصیه می‌کنیم داوطلبان طبق شرایط نوشته‌شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم سال 1403 انتخاب رشته کنند. اول فرم پیش‌نویس مندرج در انتهای دفترچه را پر کرده و بر اساس آن با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، بدون اشتباه و در مدت زمان کمتر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.
  4. پس از اتمام انتخاب رشته اینترنتی و دریافت کد پیگیری، از فرم انتخاب رشته خود پرینت بگیرید و آن را نزد خود نگه دارید.
بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.