logo
راهنمای خرید ماژیک وایت برد
0

راهنمای خرید ماژیک وایت برد

سال‌ها قبل در کلاس‌های درس تخته‌های گچی سبز و مشکی بود و با گچ‌های رنگی بر روی آن می‌نوشتند. رفته رفته جای تخته‌های گچی را تخته وایت‌بردها گرفتند. تخته‌هایی با صفحه صیقلی که روی آن با ماژیک وایت برد نوشته می‌شد.

برندهای مختلف ایرانی و خارجی در لیست لوازم تحریر و نوشت‌افزار تولیدی خود، ماژیک‌های وایت برد را نیز اضافه کردند. تنوع برند ماژیک‌های وایت برد آنقدر زیاد است که می‌تواند خریداران آن را دچار سردرگمی کرده و خرید ماژیک وایت برد ارزان و باکیفیت را به یکی از دغدغه‌های افراد تبدیل کند.

ماژیک وایت برد خوب چه ویژگی دارد؟

هنگام خرید ماژیک وایت برد نکاتی را باید در نظر بگیرید. توجه به ویژگی‌های یک ماژیک وایت برد خوب می‌تواند کمک کند تا هنگام خرید، بهتر بتوانید این محصول را با محصولات مشابه مقایسه کرده و کاربردی‌ترین و بهترین ماژیک را خریداری کنید. این مقاله کمک می‌کند تا با ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا شوید.

مشاوره خرید کتاب درسی دکستاپ

انواع نوک ماژیک

ماژیک وایت‌بردها دارای نوک‌های مختلف هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. انواع پرکاربرد نوک ماژیک وایت‌برد عبارت است از نوک گرد و تخت، هنگام خرید ماژیک وایت برد ارزان، به نوع نوک ماژیک هم توجه کنید؛ در ادامه درباره انواع نوک ماژیک بیشتر می‌خوانید.

نوک گرد

نوک گرد ماژیک‌های وایت‌برد این امکان را فراهم می‌کنند که بتوان خطوط یکنواختی را بر روی تخته وایت‌برد رسم کرد. از این ماژیک می‌توان در مدارس، آموزشگاه‌ها و اداره‌ها استفاده کرد. با ماژیک‌های نوک گرد نمی‌توان ضخامت خطوط را تغییر داد و فقط امکان رسم خطوط یک دست وجود دارد.

اهمیت نوک تخت در راهنمای خرید ماژیک وایت برد

نوک تخت

ماژیک‌های نوک تخت با زوایایی که دارند برای خوشنویسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این نوع ماژیک‎‌ها می‌توان خطوط را از حالت یکنواختی و یکدستی درآورد و ضخامت‌های متنوعی ایجاد کرد. این نوع ماژیک‌ها برای طراحان گرافیک بسیار کاربردی هستند.

بوی جوهر ماژیک

در هنگام خرید ماژیک وایت‌برد، به این نکته توجه کنید که بوی نامطبوعی از آن به مشام نرسد. ماژیک‌های وایت‌بردی که بوی جوهر آن‌ها نامطبوع است، از کیفیت خوبی برخوردار نیستند زیرا در آن‌ها از الکل، زایلن یا تولوئن استفاده می‌شود. اگر به بوی جوهر ماژیک وایت‌برد حساس هستید ماژیکی را تهیه کنید که فاقد مواد مضر باشد و در یک کلام، بی‌بو باشد.

جوهر مناسب

جوهر یکی از اجزای مهم ماژیک است. هنگام خرید ماژیک وایت‌برد خوب، به جوهر آن توجه کنید؛ در ادامه به ویژگی‌های جوهر ماژیک خوب اشاره خواهیم کرد تا هنگام خرید ماژیک وایت برد ارزان این موضوع را نیز در نظر بگیرید، با ما همراه باشید.

  • پر رنگ بوده و روی تخته دید خوبی داشته باشد.
  • هنگامی که درب آن باز است یا خوب بسته نشده است، زود خشک نشود.
  • جوهر ماژیک بعد از نوشتن بر روی تخته به سرعت خشک شود، حداکثر زمان خشک شدن ماژیک وایت‌برد 3 ثانیه است. هر چه جوهر دیرتر خشک شود، پاک شدن آن از روی تخته نیز سخت‌تر خواهد بود.
  • برای پاک کردن اثر ماژیک بر روی تخته، از دست استفاده نکنید، تخته پاک‌کن‌های نمدی برای پاک کردن اثر ماژیک مناسب‌تر هستند. برای خرید تخته‌ پاک ‌کن‌های نمدی می‌توان از سایت‌های آنلاین فروش لوازم التحریر استفاده کنید، چی بخونم سایت فروش آنلاین کتب درسی و لوازم‌التحریر است که می‌توانید محصولات موردنیاز خود را از طریق آن تهیه کنید.

بهترین برند ماژیک وایت برد ایرانی

برندهای ایرانی بسیاری وجود دارند که به تولید نوشت‌افزار و فروش لوازم‌التحریر می‌پردازند. برندهایی که حتما به گوش شما هم آشنا هستند. در چند سال گذشته بر تعداد برندهای تولید لوازم‌التحریر ایرانی اضافه شده است؛ از جمله برندهای تولید نوشت افزار ایرانی می‌توان به پارسیکار، پنتر، کیان، سی کلاس، الیپون و … اشاره کرد.

بسیاری از برندهای ایرانی در لیست تولیدات خود علاوه بر خودکار، لاک‌ غلط‌گیر، پاک‌کن؛ ماژیک وایت‌برد هم تولید می‌کنند. اگر قصد خرید ماژیک وایت برد ارزان را دارید، برندهای ایرانی بهترین گزینه برای شما هستند. هم کیفیت خوبی دارند و هم با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

کیان

برند کیان از جمله برندهای ایرانی است که علاوه بر خودکارهای باکیفیت در رنگ‌های متنوع، انواع لوازم‌ تحریر و ماژیک وایت‌برد هم تولید می‌کند. ماژیک وایت‌بردهای کیان در دو نوع، نوک گرد و تخت با رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند. این برند به کیفیت خوب و قیمت اقتصادی معروف است و طرفداران بسیاری را جذب محصولات خود کرده است. اگر به دنبال خرید ماژیک وایت ‌برد ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برند کیان را در لیست خرید خود قرار دهید.

بهترین برندها در راهنمای خرید ماژیک وایت برد

کنکو

شرکت کنکو از دیگر شرکت‌های تولید نوشت افزار داخلی است و در بین برندهای ایرانی یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. ماژیک‌های وایت‌برد کنکو همانند کیان دارای دو نوع، نوک گرد و تخت با رنگ‌بندی متنوع هستند.

بسته بندی ماژیک وایت‌بردهای کنکو بسیار متفاوت‌تر از کیان است، کنکو در تلاش است تا محصولات خود را به شکیل‌ترین شکل ممکن به بازار عرضه کند و از رقبای خود پیشی بگیرد. از نظر قیمت این دو برند در یک ردیف بوده و هر دو دارای قیمت مناسب و اقتصادی هستند.

بهترین برند ماژیک وایت برد خارجی

علاوه بر برندهای ایرانی، برندهای خارجی بسیاری هستند که در لیست محصولات خود انواع نوشت‌افزار و لوازم اداری و … را تولید می‌کنند. از آن جمله می‌توان به استابیلو، استدلر، فابرکاستل، اسنومن و … اشاره کرد.

واضح است که محصولات تولیدی برندهای خارجی نسبت به ایرانی گران‌تر بوده و باکیفیت‌تر هستند. پیشنهاد می‌‌شود برای خرید ماژیک وایت برد ارزان به سراغ برندهای ایرانی بروید، زیرا قیمت به صرفه‌تری دارند و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار هستند.

استابیلو

برند استابیلو یک برند آلمانی است. شرکت استابیلو تولید کننده انواع نوشت‌افزار مانند مداد، مداد مکانیکی و… در رنگ‌‌ها و مدل‌های متنوع است. شاید برند استابیلو را بیشتر با ماژیک هایلایت‌هایی که تولید می‌کند شناخته باشید اما این برند محصولات دیگری هم به بازار عرضه کرده که ماژیک وایت‌برد از آن جمله است.

ماژیک وایت بردهایی که این شرکت تولید می‌کند، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. جوهر ماژیک‌ وایت‌بردهای استابیلو در اثر باز بودن درب آن خشک نمی‌شوند و بر روی تخته وایت‌برد به راحتی پاک شده و اثری از خود به جای نمی‌گذارد.

یکی از ویژگی های مهم ماژیک وایت بردهای استابیلو این است که قابل شارژ هستند؛ با خرید ماژیک وایت برد ارزان قطعا چنین امکانی نصیبتان نمی‌شود، این ویژگی را کمتر ماژیک وایت‌بردی دارد، اکثر ماژیک‌ها با اتمام جوهر به دلیل یک بار مصرف بودن، دور انداخته می‌شوند.

معرفی برند فابرکاستل در راهنمای خرید ماژیک وایت برد

فابرکاستل

برند معتبر دیگری که همه با آن آشنا هستند، فابرکاستل است. شرکت فابرکاستل جزء قدیمی‌ترین برندهای تولید نوشت‌افزار است. برندی آلمانی با کیفیت فوق‌العاده، از جمله تولیدکننده‌هایی که در دنیا حرف اول را می‌زند.

یکی از نوشت‌افزارهایی که توسط فابرکاستل تولید می‌شود ماژیک وایت‌برد است که جوهر آن پر رنگ و غلیظ است و بسیار باکیفیت بوده و خوانایی خوبی دارد.جوهر ماژیک‌های فابرکاستل غیرسمی است و به سلامت مصرف کننده آسیبی وارد نمی‌کند. این ماژیک‌ وایت‌بردها قابلیت شارژ مجدد را دارند و می‌توانید به دفعات آن را پُر کرده و استفاده کنید.

سخن آخر

برندهای بسیاری هستند چه ایرانی یا خارجی، که لوازم‌التحریر و نوشت‌ افزار با کیفیت‌های متفاوت تولید و روانه بازار می‌کنند. هنگام خرید، این شما هستید که انتخاب می‌کنید، خرید ماژیک وایت برد ارزان بهتر است یا گران؟! لزوما هر محصول گرانی با کیفیت نیست گاهی وقت‌ها می‌توان با هزینه کمتر هم خرید باکیفیتی انجام داد.

بنابراین برای خرید ماژیک وایت‌برد دلخواه خود، بهتر است در سایت‌های فروشگاهی مختلف چرخی بزنید و با مقایسه برندهای مختلف و کیفیت‌ آن‌ها، بررسی مزایا و معایب و البته قیمت محصولات، ماژیک وایت برد موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

مفید بود؟
0
0
بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.