logo
آغاز ارزیابی پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان
0

آغاز ارزیابی پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان

زمان دقیق ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه سوم تیرماه 1403 آغاز می‌شود.

ایوب ابراهیمی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، روند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را در کنکور ۱۴۰۳ توضیح داد:

معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از روز یکشنبه سوم تیرماه 1403 به مدت ۴ روز وقت دارند تا به سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس psd.cfu.ac.ir (نام کاربری: کد ملی، کلمه عبور: کدپروفایل) مراجعه کرده و به ثبت، تکمیل و تایید اطلاعات شناسایی، بارگذاری مدارک درخواستی، بررسی، تأیید و دریافت فرم اعلام آمادگی ارزیابی تکمیلی خود بپردازند.

https://www.chibekhoonam.net/konkour1404-v1/

او در ادامه افزود: علاوه بر این کار، لازم است فرم معرفی‌نامه معاینه پزشکی خود را از سامانه دریافت کنند و پس از پرداخت هزینه از طریق درگاه پرداخت، سوابق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی را تکمیل و بارگذاری و درخواست بررسی پرونده خود را ارسال کنند.

چاپ کارت ورود به ارزیابی تکمیلی، با ارسال درخواست بررسی پرونده، امکان‌پذیر خواهد شد. زمان مراجعه داوطلبان به کانون‌های ارزیابی در کارت دریافتی آنان مشخص می‌شود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، ایوب ابراهیمی، همچنین گفت: داوطلبان باید علاوه بر مراجعه به آدرس تعیین شده و به دست آوردن اطلاعات لازم برای ادامه این فرآیند، مقدمات لازم را برای حضور فعال در کانون‌های ارزیابی از روز یکشنبه 10 تیرماه 1403 بر اساس زمان تعیین شده فراهم آورده و تا زمان شروع فرآیند ثبت‌نام (سوم تیرماه) به تهیه مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و فرهنگی خود بپردازند.

بدون دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.